- Štítky blogu
- recenze pitbike
- pitbike
- jaký pitbike
- recenze stomp
- stomp motard
- stomp
- sponzoring
- prodej pitbike
- pitbike motard
- ycf
- čínský pitbike
- pitbike recenze
- supermoto
- zkušenosti s pitbike
- stomp pitbike
- tuning pitbike
- motoshop
- dětská čtyřkolka
- zkušenosti stomp
- tm racing
- pitbike pro děti
- jaký pitbike pro děti
- auto pneuservis
- pneuservis
- jak jezdí wpb 190
- rival trophy
- stuntriding
- který pitbike
- servis pitbike
- díly pro pitbike
- dětský pitbike
- zkušenosti s ycf
- podpora
- detroit 170
- pbs
- ycf riding
- mike martínek
- podpora závodníků
- mx motorky
- enduro
- zkušenosti xmoto
- pitbike test
- rivale
- crazy day
- unpass
- stomp recenze
- stomp zkušenosti
- zkušenosti wpb
- dalfos racing
Zajímají tě novinky z e-shopu?
- Úvod
- Blog
- Recenze pitbike
- První dojmy z WPB Race 190
První dojmy z WPB Race 190
Volbou pitbike od Stompu nebo pod WPB s DemonX není nikdy špatná volba. Překvapením léta je montovaný nový motor ZS 190 do rámu WPB Race a jaké jsou naše první dojmy z tohoto pita?
Je to super! Je v ověřeném rámu WPB Race jako u 140 nebo 155, který už máme ověřený a patří k největším rámům pro pitbike, navíc je přímo postaven na velká kola a i tlumiče vždy spokojenost. Proto ve Stompu dali tenhle silný motor do velkého rámu.
Motor je 4T 190ccm s elektrickým startérem i nožním s výkonem 23koní. Startování přes startér je hračka a jde i snadno startovat nohou jako ZS155. Není tam tak velká komprese jako třeba u Detroit 170. V převodovce je 5rychlostí 1N2345 a jsou dobře odstupňované aby motorka jela na každou rychlost od nižších otáček. Motor se ani nemusí točit a větší kroutící moment je znát že rozjede po přidání plynu i z nižších otáček a jede furt. Na co si člověk musí u pita zvyknout je řazení, jde občas trochu ztuha tím že do stejné velikosti karterů dali o rychlost navíc. Trefit neutrál stačí chvíli a naučí se každý, stačí jen opravu lehce šlápnout, což v MX botech moc s citem nejde. Kolem motoru nevidíme žádnou nutnost s dalším zvýšením výkonu, je ho dostatek. Zvuk už na volnoběh je slyšet dunivý zvuk a jak se rozjede zní jako velká motorka s vyšším obsahem...
S větším výkonem se i rychleji vytahuje řetěz, během prvních 2mth jsme museli 2x dotáhnout. Ale to si sedne a potom určitě dáme kvalitní japonský řetěz od EK. Na motorku nedávejte výfuk s tlumicí vložkou, moto s ním pořádně nepojede kvůli velké kompresi motoru.
Stroj ideální pro dospělé, co se chtějí vyřádit a mít dostatek výkonu i ve výjezdech do kopců.
Po několika jízdách tento stroj můžeme doporučit, stojí za to!
Variátor řazení - u prvních kusů se na některých projevil problém u variátoru řazení. Špatně nasazen ve výrobě nebo vyskočil při používání a tím vyskakoval neutrál i rychlosti. O problému se ví, řeší se samozřejmě v záruční opravě a je to vcelku jednoduchá oprava kdy stačí variátor zase nasadit na správné místo.
Vyřešeno - v nové várce se tento problém už neprojevil na žádné motorce. Navíc každou u nás sestavenou motorku kontrolujeme a případně hned díl měníme než jde do prodeje!