Zasílání newsletteru

Zajímají tě novinky z e-shopu?


 



nakup na splatky

TOPlistgopay loga

 

 

 

 


Aktuality

  • Přidáváme novinky
  • Přijímáme na servis

 


muc-off bike cleaner


 

 

 

 

 



  1. Úvod
  2. Blog
  3. Recenze pitbike
  4. První dojmy z WPB Race 190
27.08.2019
Recenze pitbike

První dojmy z WPB Race 190

Volbou pitbike od Stompu nebo pod WPB s DemonX není nikdy špatná volba. Překvapením léta je montovaný nový motor ZS 190 do rámu WPB Race a jaké jsou naše první dojmy z tohoto pita?

wpb 190Je to super! Je v ověřeném rámu WPB Race jako u 140 nebo 155, který už máme ověřený a patří k největším rámům pro pitbike, navíc je přímo postaven na velká kola a i tlumiče vždy spokojenost. Proto ve Stompu dali tenhle silný motor do velkého rámu. 

Motor je 4T 190ccm s elektrickým startérem i nožním s výkonem 23koní. Startování přes startér je hračka a jde i snadno startovat nohou jako ZS155. Není tam tak velká komprese jako třeba u Detroit 170. V převodovce je 5rychlostí 1N2345 a jsou dobře odstupňované aby motorka jela na každou rychlost od nižších otáček. Motor se ani nemusí točit a větší kroutící moment je znát že rozjede po přidání plynu i z nižších otáček a jede furt. Na co si člověk musí u pita zvyknout je řazení, jde občas trochu ztuha tím že do stejné velikosti karterů dali o rychlost navíc. Trefit neutrál stačí chvíli a naučí se každý, stačí jen opravu lehce šlápnout, což v MX botech moc s citem nejde. Kolem motoru nevidíme žádnou nutnost s dalším zvýšením výkonu, je ho dostatek. Zvuk už na volnoběh je slyšet dunivý zvuk a jak se rozjede zní jako velká motorka s vyšším obsahem...
S větším výkonem se i rychleji vytahuje řetěz, během prvních 2mth jsme museli 2x dotáhnout. Ale to si sedne a potom určitě dáme kvalitní japonský řetěz od EK. Na motorku nedávejte výfuk s tlumicí vložkou, moto s ním pořádně nepojede kvůli velké kompresi motoru. 

Stroj ideální pro dospělé, co se chtějí vyřádit a mít dostatek výkonu i ve výjezdech do kopců. 
Po několika jízdách tento stroj můžeme doporučit, stojí za to! 

 

Variátor řazení - u prvních kusů se na některých projevil problém u variátoru řazení. Špatně nasazen ve výrobě nebo vyskočil při používání a tím vyskakoval neutrál i rychlosti. O problému se ví, řeší se samozřejmě v záruční opravě a je to vcelku jednoduchá oprava kdy stačí variátor zase nasadit na správné místo. 
Vyřešeno - v nové várce se tento problém už neprojevil na žádné motorce. Navíc každou u nás sestavenou motorku kontrolujeme a případně hned díl měníme než jde do prodeje! 


varator KO  variator ok

Líbil se článek? Sdílejte ho s přáteli
Nepropásněte novinky, slevy a akce!
Odhlásit odběr můžete kdykoliv

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Motoshop

Jsme renomovaná rodinná firma,

motocykly jsou náš koníček a proto jsme
se v roce 2010 rozhodli spustit e-shop a
prodejnu s vybavením pro motorkáře.
Snažíme se nabízet kvalitní produkty
a máme individuální přístup ke
každému zákazníkovi. V nabídce se
snažíme mít jen ověřené produkty!

S výběrem rádi poradíme...


Jsme tu pro Vás

otviracka motoshop

Ve státní svátky zavřeno.
Možno platit kartou na prodejně.

motoshop kolín

Veškerý obsah tohoto webu je chráněn autorským zákonem č. 121/2000 Sb a jeho kopírování bude trestně stíháno.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz