- Štítky blogu
- recenze pitbike
- jaký pitbike
- recenze stomp
- sponzoring
- pitbike
- stomp motard
- pitbike motard
- pitbike recenze
- motoshop
- prodej pitbike
- čínský pitbike
- stomp
- zkušenosti s pitbike
- stomp pitbike
- zkušenosti stomp
- dětská čtyřkolka
- supermoto
- pitbike pro děti
- tuning pitbike
- tm racing
- mike martínek
- stuntriding
- detroit 170
- jak jezdí wpb 190
- pitbike 170
- jaký pitbike pro děti
- který pitbike
- ycf
- wpb 190
- mx motorky
- zkušenosti wpb
- díly pro pitbike
- dětský pitbike
- test keeway
- podpora závodníků
- rivale
- servis pitbike
- vybíráme pitbike
- pbs
- stomp zkušenosti
- enduro
- závody pitbike
- podpora
- rival trophy
- stomp recenze
- unpass
- zkušenosti xmoto
- dalfos racing
- dalfos motoshop
Zajímají tě novinky z e-shopu?
- Úvod
- Blog
- Recenze pitbike
- Recenze pitbike WPB Race 190
Recenze pitbike WPB Race 190
V létě 2019 přišla na trh novinka od anglického stompu pod značkou WPB Race 190! My jsme na ní nedočkavě čekali až jí projedeme. Hned po zkušební jízdě nás oslovila natolik, že jsme prodali naší upravenou WPB 140 a vyměnili jí za novou 190!!!
Zákadem WPB Race 190 je že je postavena jako všechny WPB 140, 155 ve stejném rámu, stejné tlumiče i kola. Protože to prostě funguje a my s tím byli spokojení. Navíc v sedle to je jeden z největších pitbiků a má 89cm výšku sedla od země. Tenhle stroj už není moc pro začátečníky a už vůbec pro děti. Na tomhle se prostě vyřádí hlavně dospělý! Super je že má kromě klasické nakopávačky také elektrický startér, čekali jsme jak to bude startovat a ono to chytá perfektně jak na elektrický startér i nakopávačku. Po zkušenostech s motory Detroit 170, kde kvůli velké kompresi motoru musel každý se naučit grif pro startování a kdo neměl sílu v nohou měl větší problém, tak ta 190 chytá hned a nohou je komprese asi jako u 150 a 160 motorů. Studený motor je nutné startovat vždy se sytičem, u teplé motorky už vše bez. Hned po nastartování všechny překvapí hluboký dunivý zvuk, jaký se z koncovky line. Na tuto motorku nelze dát tlumený výfuk, kvůli kompresi motoru to s tím prostě nefunguje a dusí to motorku. Při jízdě dodává
dravý zvuk ještě víc zábavy. Oproti jiným motorům, je zde 5-ti rychlostní převodovka (1N2345), u nové motorky může jít řazení trochu ztuha než si vše sedne, potom už se řadí krásně hladce. Při vyřazování na neutrál není skoro cítit cvaknutí jako u velké motorky, takže si to chce najít cit na vyřazení na neutrál. A jak to jede za plynem? Pevně se držte, protože to umí fakt tahat za ruce na takový stroj a má to stále dostatek výkonu to s vámi cvičit. I na čtyřku to slušně pálí za plynem, pětka je už spíše taková udržovací. Ale to hlavní je vždy na první rychlosti jako u většiny motorek a tady 23koní dělá své. Oproti dravé 170 jede tato 190 více a nesrovnatelně lépe než třeba Xmoto 250, které oproti té 190 je strašně líná a nezábavná. Navíc i váha u 190 je stále dobrá cca 80kg. U prvně vyrobených kusů byl problém se špatně nasazeným variátorem řazení, ale to se vyřešilo a už se to nestává u nových kusů. Vše je ale samozřejmě řešeno v záruce výměnou dílu za kvalitnější vyrobený v ČR. Prodáno od srpna 2019 je prodáno desítky kusů spokojeným zákazníkům a prostě všechny oslovil výkon tohoto stroje.
Koho už nudí slabší pitbiky, měl by určitě zažít jaká je tahle stodevadesátka! Při každé jízdě budete mít úsměv nad tváři od ucha k uchu a překvapí co ta motorka dovede. Podvozkem zvládne i větší postavy dospělého jezdce, se kterým bude pelášit krajinou nebo drtit na trati s dostatkem výkonu pro správnou zábavu. Komu by to přestalo stačit, tak je možný kit na 212ccm :D
Řetízek el.startéru - kus od kusu mohou prasknout, kvůli většímu opotřebení díky větší kompresi motoru. Lepší studený motor startovat nohou a za tepla už klidně s el.startérem. Přestane-li točit startér a motorka jde nastartovat. Nejspíše praskl řetízek a namotal se na kolečko startéru.
Variátor řazení - u prvních kusů se na některých projevil problém u variátoru řazení. Špatně nasazen ve výrobě nebo vyskočil při používání a tím vyskakoval neutrál i rychlosti. O problému se ví, řeší se samozřejmě v záruční opravě a je to vcelku jednoduchá oprava kdy stačí variátor zase nasadit na správné místo nebo nyní v servisu dáváme díl nový (vyrobený v ČR s lepším zpracováním).
Vyřešeno - v nové várce se tento problém už neprojevil na žádné motorce
Modely vyrobené od 8/2020 mají řešen variátor jinak aby už nemohl vyskočit.
Modely od 8/2020 vyřešeno ve výrobě viz foto