- Štítky blogu
- recenze pitbike
- pitbike
- jaký pitbike
- recenze stomp
- stomp motard
- stomp
- sponzoring
- prodej pitbike
- pitbike motard
- ycf
- čínský pitbike
- pitbike recenze
- supermoto
- zkušenosti s pitbike
- stomp pitbike
- tuning pitbike
- motoshop
- dětská čtyřkolka
- zkušenosti stomp
- tm racing
- pitbike pro děti
- jaký pitbike pro děti
- auto pneuservis
- pneuservis
- jak jezdí wpb 190
- rival trophy
- stuntriding
- který pitbike
- servis pitbike
- díly pro pitbike
- dětský pitbike
- zkušenosti s ycf
- podpora
- detroit 170
- pbs
- ycf riding
- mike martínek
- podpora závodníků
- mx motorky
- enduro
- zkušenosti xmoto
- pitbike test
- rivale
- crazy day
- unpass
- stomp recenze
- stomp zkušenosti
- zkušenosti wpb
- dalfos racing
Zajímají tě novinky z e-shopu?
- Úvod
- Blog
- Recenze pitbike
- Rozdíl mezi WPB 170 a DemonX 170 s motory Detroit
Rozdíl mezi WPB 170 a DemonX 170 s motory Detroit
Motor Detroit 170
je s výkonem 19koní opravdový dravec mezi pitbike motory. Jeho síla dokázala překvapit snad všechny, kdo měl možnost se na tomto stroji svést. Motor má velké ventily, rolny na vahadlech, Mikuni karburátor, jiné CDI než ostatní motory apod. V nových modelech je v hlavě motoru automatický dekompresor pro snažší startování než u starších motorů. Motor má velkou kompresi a musíte se naučit grif jak ho nastartovat, rozhodně to nenastartuje dítě. Pro děti tento motor ani není určen ale jen pro dospělé.
Ideální je 1-2x prošlápnout aby si motor nasál benzín, poté si najít horní úvrať a švihem šlápnout na startpáku. Určitě to nedělat že na startovací páce budete skákat jak orangután :D
Jaké jsou pity s tímto motorem?
Od výrobce Stomp z Anglie najdete motory Detroit 170 v pitbike DemonX Detroit 170 a novince WPB Detroit 170. Najdete je v naší nabídce a na blogu recenze pro každý pitbike. Takže recenzí se nebudeme zabývat ale kvůli častým dotazům na rozdíly mezi nimi.
Hlavním rozdílem je design. WPB má zbrusu nový design s plasty a dvojitou zadní koncovku výfuku, což je moc pěkné. Detroit se v základním provedení dělá s plasty TTR s bílo-růžovým polepem klasickou jednou koncovkou. My jsme si nechali osadit Detroit plasty Rockstar jako jediní na trhu.
Podvozkem nepoznáte téměr rozdíl, fungují oba skvěle. Oba pitbiky mají SDG páteřový kolébkový rám, který vydrží opravdu hodně. Stejné přední vidlice a zadní mají funkcí také stejný, WPB má navíc vyronávací nádobku. Zadní kyvku má WPB ocelovou narozdíl od DemonX, který má hliníkovou. WPB má širší sedlo v zadní části, obě sedla jsou s paměťovou pěnou.
Brzdy HSK jsou dodávány standartně na všech pitbike od Stompu a fungují bez problémů. Stejně tak osazení páček je příjemné do ruky a dobře se dávkují. Na WPB jsou nastavitelné lámací páčky, kdy spojková je dále od řidítka. U DemonX jsou klasické páčky, které nám přijdou že na prsty sedí lépe ale je to spíše o zvyku.
Výkon motoru je u obou motorek v podstatě stejný protože jsou osazené stejným motorem. U novějšího WPB je pár modernějších změn, ale ty budou u DemonX postupně také. Takže řešit u těchto modelů pitbike výkon je zbytečné, oba pojedou stejně.
Kola jsou na obou modelech pitbike 17x14. Rozdíl je ve středech, kdy DemonX má pěkné leštěné středy SDG. U WPB jsou klasicky černé SDG středy. Samozřejmě je možné si koupit motardová kola a využívat motorku jako supermoto :)
Ovladatelnost je u obou pitbike v pohodě a pěkně čitelná. Díky nižší váze a většímu výkonu je motorka hodně hravá a nebude problém s dospělým lítat po zadním i na trojku nebo projíždět zatáčky driftem. Můžete se vozit v klidu, ale myslíme že to dlouho nevydržíte, ten výkon prostě svádí ho pořádně využít.
Spolehlivost a výdrž motoru je kvůli velkému výkonu nižší než třeba u YX 140. U 170 se doporučuje vyměnit pístní sadu po 50mth a můžete opět vesele lítat dále. Výrobní vady nebo nějaké mouchy tento motor nemá, stačí pravidelná údržba včetně správného zajetí a motor vydrží dlouho. Kolem rámu se nikdy nestalo že by u Stompu praskl co zatím víme při běžném využití.
Závěrem:
Oba pitbiky jsou zábavné a moc dobře vypadají. Po nastartování je slyšet ta síla motoru díky dravému zvuku. Dokáže budit respekt a hned po pár mth si jízdu na tomto stroji osvojíte a bude prostě bavit. Jednoznačně říct který model je lepší nelze, takže spíše se zaměřte na to, který se Vám líbí více. Protože ani jedním neuděláte chybu!