- Štítky blogu
- recenze pitbike
- recenze stomp
- jaký pitbike
- pitbike
- sponzoring
- stomp motard
- stomp
- prodej pitbike
- pitbike motard
- pitbike recenze
- čínský pitbike
- motoshop
- tuning pitbike
- zkušenosti s pitbike
- pitbike pro děti
- dětská čtyřkolka
- stomp pitbike
- zkušenosti stomp
- tm racing
- supermoto
- dalfos
- který pitbike
- pitbike stomp
- dalfos racing
- michal mike martínek
- dirtbike
- pitbike 170
- mike martínek
- pitbike servis
- ycf
- zkušenosti wpb
- crazy day
- wpb 190
- jak jezdí wpb 190
- stuntriding
- stomp recenze
- zkušenosti xmoto
- mx motorky
- unpass
- podpora
- rivale
- díly pro pitbike
- podpora závodníků
- servis pitbike
- pneuservis
- pbs
- jaký pitbike pro děti
- závody pitbike
- enduro
Zajímají tě novinky z e-shopu?
- Úvod
- Blog
- Pitbike poradna
- Seřízení karburátoru pitbike
Seřízení karburátoru pitbike
Následně bude-li potřeba doladíme bohatost směsi šroubkem na průtok vzduchu. Na každém karburátoru je umístěn jinde. Základního nastavení docílíme že ho úpně zašroubujeme a poté povolíme do základního nastavení což je 1 až 1,5 otáčky. Z tohoto stavu doladíme dle toho jak se motor chová. Doporučujeme aby jste měli k ruce kamaráda, který bude držet plyn aby přidžel motorku nastartovanou v nejnižších otáčkách před chcípnutím a dle přidávání plynu jste mohli ladit směs aby šla motorka správně do otáček, nevynechávála, nestřílela do výfuku a držela správně volnoběh. Povolením pouštíte více vzduchu a dotažením přivíráte (tím obohacujete směs). Správná barva svíčky je do hněda, když je černá je směs moc bohatá.
Po doladění vzduchu dále ladíme šroubek volnoběžných otáček aby byl co nejnižší ale zároveň motorka držela na volnoběh nastartovaná.
Doporučujeme nelaborovat s tryskami a jehlou na šoupátku, když s tím nemáte zkušenosti a vždy vycházet ze základního nastavení.
Doladění karburátoru na závěr