- Štítky blogu
- recenze pitbike
- pitbike
- jaký pitbike
- recenze stomp
- stomp motard
- stomp
- sponzoring
- prodej pitbike
- pitbike motard
- ycf
- čínský pitbike
- pitbike recenze
- supermoto
- zkušenosti s pitbike
- stomp pitbike
- tuning pitbike
- motoshop
- dětská čtyřkolka
- zkušenosti stomp
- tm racing
- pitbike pro děti
- jaký pitbike pro děti
- auto pneuservis
- pneuservis
- jak jezdí wpb 190
- rival trophy
- stuntriding
- který pitbike
- servis pitbike
- díly pro pitbike
- dětský pitbike
- zkušenosti s ycf
- podpora
- detroit 170
- pbs
- ycf riding
- mike martínek
- podpora závodníků
- mx motorky
- enduro
- zkušenosti xmoto
- pitbike test
- rivale
- crazy day
- unpass
- stomp recenze
- stomp zkušenosti
- zkušenosti wpb
- dalfos racing
Zajímají tě novinky z e-shopu?
- Úvod
- Blog
- Pitbike poradna
- Seřízení karburátoru pitbike
Seřízení karburátoru pitbike
Následně bude-li potřeba doladíme bohatost směsi šroubkem na průtok vzduchu. Na každém karburátoru je umístěn jinde. Základního nastavení docílíme že ho úpně zašroubujeme a poté povolíme do základního nastavení což je 1 až 1,5 otáčky. Z tohoto stavu doladíme dle toho jak se motor chová. Doporučujeme aby jste měli k ruce kamaráda, který bude držet plyn aby přidžel motorku nastartovanou v nejnižších otáčkách před chcípnutím a dle přidávání plynu jste mohli ladit směs aby šla motorka správně do otáček, nevynechávála, nestřílela do výfuku a držela správně volnoběh. Povolením pouštíte více vzduchu a dotažením přivíráte (tím obohacujete směs). Správná barva svíčky je do hněda, když je černá je směs moc bohatá.
Po doladění vzduchu dále ladíme šroubek volnoběžných otáček aby byl co nejnižší ale zároveň motorka držela na volnoběh nastartovaná.
Doporučujeme nelaborovat s tryskami a jehlou na šoupátku, když s tím nemáte zkušenosti a vždy vycházet ze základního nastavení.
Doladění karburátoru na závěr