- Štítky blogu
- recenze pitbike
- recenze stomp
- jaký pitbike
- pitbike
- sponzoring
- stomp motard
- stomp
- prodej pitbike
- pitbike motard
- pitbike recenze
- čínský pitbike
- motoshop
- tuning pitbike
- zkušenosti s pitbike
- pitbike pro děti
- dětská čtyřkolka
- stomp pitbike
- zkušenosti stomp
- tm racing
- supermoto
- dalfos
- který pitbike
- pitbike stomp
- dalfos racing
- michal mike martínek
- dirtbike
- pitbike 170
- mike martínek
- pitbike servis
- ycf
- zkušenosti wpb
- crazy day
- wpb 190
- jak jezdí wpb 190
- stuntriding
- stomp recenze
- zkušenosti xmoto
- mx motorky
- unpass
- podpora
- rivale
- díly pro pitbike
- podpora závodníků
- servis pitbike
- pneuservis
- pbs
- jaký pitbike pro děti
- závody pitbike
- enduro
Zajímají tě novinky z e-shopu?
- Úvod
- Blog
- Pitbike poradna
- Startování Detroit 170
Startování Detroit 170
Dravý motor Detroit 170 se závodní hlavou jezdí skvěle, ale mnoho majitelů má problém ho nastartovat. U novějších modelů je automatický dekompresor v hlavě motoru, ale i tak je velká komprese motoru.
Pro startování je nutné si najít ten správný grif kdy a jak šlápnout na startovací páku, když budete jen šlapat bezhlavě tak stejně nechytne a spíše si tím ulejete svíčku, v horším případě ohnete nakopávačku nebo poškodíte startovací segment.
Postup je následující a ověřený že to funguje:
- Po zapnutí benzínu a sytiče, párkrát pomalu šlápnout na startpáku aby motor nasál benzín
- Když cítíte že startovací páka jde hodně do tvrda, nikdy v tomto nestartovat a naopak prošlápnout páku 1-2x dolů a najít si horní úvrať
- Jakmile máte už v noze cit si najít úvrať, tak sešlápnout startpáku švihem a možno si pomoci dát trošku plynu (jen lehce pootočit, ne moc aby se neulila svíčka). Na startpáku nedupat, neskákat apod.
- Po nastartování přidržovat chvíli lehce na plynu nastartovanou než se ohřeje a potom můžeme dát sytič do mezi polohy a před jízdou úplně vypnout.
- Při teplém motoru už nepoužíváme sytič, jen najdeme úvrať a startujeme.
Výkonově je motor na skvělé úrovni a každý kdo se svezl ho motor oslovil. Je nutné nezapomínat na pravidelnou údržbu seřízení ventilů, čistý filtr a seřízený správně karburátor. Zanedbáváním údržby bude potom i obtížnější startování.
Máte-li nový motor, je nutné ho správně zajet a při prvním startu může být nepravidelnější chod motoru, je nutné ho dostatečně ohřát a jít projet aby si vše dostatečně sedlo. Proto hned zpočátku se nedivte že motorka na volnoběh sama chcípne. Někdy je nutné doladit směs na karburátoru, která se u tohoto motoru musí ladit častěji.
V posledním roce klesá zájem o stroje s tímto motorem, protože přišla nová ZS 190ccm, která má el.startér a nožní startér, startuje mnohem snadněji asi jako YX160 a na elektrický startér hned. Navíc má i vyšší výkon s 5-ti stupňovou převodovkou.