- Štítky blogu
- recenze pitbike
- pitbike
- jaký pitbike
- recenze stomp
- stomp motard
- stomp
- sponzoring
- prodej pitbike
- pitbike motard
- ycf
- čínský pitbike
- pitbike recenze
- supermoto
- zkušenosti s pitbike
- stomp pitbike
- tuning pitbike
- motoshop
- dětská čtyřkolka
- zkušenosti stomp
- tm racing
- pitbike pro děti
- jaký pitbike pro děti
- auto pneuservis
- pneuservis
- jak jezdí wpb 190
- rival trophy
- stuntriding
- který pitbike
- servis pitbike
- díly pro pitbike
- dětský pitbike
- zkušenosti s ycf
- podpora
- detroit 170
- pbs
- ycf riding
- mike martínek
- podpora závodníků
- mx motorky
- enduro
- zkušenosti xmoto
- pitbike test
- rivale
- crazy day
- unpass
- stomp recenze
- stomp zkušenosti
- zkušenosti wpb
- dalfos racing
Zajímají tě novinky z e-shopu?
- Úvod
- Blog
- Minibike poradna
- Nejde nastartovat minibike - rady
Nejde nastartovat minibike - rady
Nejčastější problémem je ucpaná tryska v karburátoru. Uzavřeme přívod benzínu a dole na karburátoru je taková miska. Uprostřed je šroubek, ten vyšroubujeme a vypustíme z karburátoru benzín. Poté šroubek vrátíme a miska drží na dvou šroubkách. Oba povolíme a misku sundáme. Uprostřed je zlatavé barvy tryska, tu vyšroubujeme a profoukneme. Ideálně nějakým čističem pod tlakem. Vrátíme vše zpět a je hotovo. Zkontrolujte také palivový filtr zda není moc špinavý, je na palivové hadičce pod nádrží.
Pokud nechce motor nasát benzín, mohou být zalepené klapky. Když mini dlouho stojí bez využívání. Musí se sundat celý karburátor a klapky jsou mezi motorem a karburátorm. Stačí opatrně třeba slabým šroubovákem strčit dovnitř a rozhejbat je. Pozor ale aby jste je neulomili!
Často je také problémem palivový ventil na karburátoru, v kterém je gumové těsnění a používáním se ničí. Doporučujeme ventil vůbec nepoužívat a přikoupit si kovový palivový kohoutek a dát si ho na hadičku mezi ventil a nádrž.
Odtrh indukční cívky od rotoru, když sundáte startování, které drží na 3 šroubkách. Je před Vámi rotor a zapalování s magnety (černá krabička). Povolte dva šroubky držící zapalování a přibližte k rotoru, mezeru nechte uplně minimální. Ale nesmí se magnety dotýkat rotoru! A zpět dotáhněte a vraťte startování.
Pokud motor nemá dostatečnou kompresi. Může to být že "podfukuje" kolem těsnění. Zkuste dotáhnout 4 šrouby co drží válec ke karterům. Pokud to nepomůže, je nutné vyměnit těsnění.
Poslední možnosti jsou v kabeláži, chcípáku a spínací skřínce.
Toto jsou všechno možné příčiny, které lze bez velké námahy odstranit a nemusí se díly měnit. Pokud vše funguje.
Samozřejmě pokud neustále protéká karburátor (problém 12mm karburátorů), nebo nejde směs do motoru, atd. Je potřeba koupit nový karburátor. Modely s 15mm karburátorem tyto problémy nemají a max se sekne plovák, stačí srovnat a jede se dále. Kdo má 12mm karburátor a chtěl by 15mm, musí koupit celou sadu aby mohl karburátor napasovat na motor.
Pokud neháže jiskru svíčka, je nutné koupit svíčku případně i indukční cívku.